Nastavení emailu

1. Outlook Express
2. Mozilla Thunderbird

1. NASTAVENÍ POŠTY – OUTLOOK EXPRESS

Outlook express nepodporuje plně zabezpečené přenosy pošty podporované serverem. Doporučujeme zvolit bezpečnějšího emailového klienta například Mozilla Thunderbird.
Po základní konfiguraci emailového účtu v Outlook Express klikněte na vlastnosti nově vytvořeného účtu a zvolte tyto možnosti:

1. V záložce Servery (údaje jsou pouze ilustrační, použijte údaje získané po zřízení webhostingu) zvolte položku Server vyžaduje ověření:

outlook1

2. V téže záložce klikněte na Nastavení a zvolte Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty:

outlook2

3. V záložce Upřesnit zvolte Tento server vyžaduje zabezpečení připojení (SSL). Pokud máte problémy s připojením zrušte tuto volbu.

outlook3

2. NASTAVENÍ POŠTY – MOZILLA THUNDERIRD

Pro připojení k serveru použijeme připojení zabezpečené pomocí TLS. V návodu není zahrnuto vytvoření účtu při prvním spuštění Mozilla Thunderbird. V průběhu připojování k serveru budete upozorněni na certifikát. Zvolte možnost ijmout na trvalo.

Nastavení příjmu pošty

  1. V textové nabídce v liště Mozilla Thunderbird vyberte Úpravy a zvolte položku Nastavení účtu…
  2. Pokud nepoužívate další účty upravte stávající. V opačném případě vytvořte nový účet pomocí tlačítka Přidat účet…
  3. U vybraného účtu zvolte Nastavení serveru. Vyplňte údaje, které jste získali při zřízení hostingu podle vzoru:

th11

Nastavení odesílání pošty

  1. V textové nabídce v liště Mozilla Thunderbird vyberte Úpravy a zvolte položku Nastavení účtu…
  2. Zvolte Server odchozí pošty (SMTP) a poté zvolte Upravit…. Vyplňte údaje, které jste získali při zřízení hostingu podle vzoru:

th2